Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-13, 08:07   #21350
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Oi her var det mange gode BH-råd! Tusen takk! Både Londonspesifikke løsninger og råd fra en proff. Skal gjøre som du sier, vaskeklut. Spørsmålet nå er bare om det er ufint av meg å gå på BH-fitting hos f eks Marks & Spencer eller John Lewis... for så å kjøpe BH-er billige hos Primark. Det er en drittbutikk, men undertøy kan de faktisk sånn nogenlunde.

He he he jeg har selv gjort tilsvarende, men ikke Primark for jeg haaaaaaaaater den plassen, med alle sine billige, kjipe ting laget av barnearbeidere i Kina. Men hva du vil gjøre er selvfølgelig helt opp til deg og ditt budsjett.

Jeg synes ikke prisene på hverken Debenhams eller John Lewis var avskrekkende, de har i flere prisklasser og er du heldig er det litt på salg også. Fant flere gode bh-er til under £20. Men gå nå og prøv så ser du hva du finner ut

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose