Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-13, 22:58   #2111
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Noen som har artige forslag til hva jeg kan strikke med garnet jeg har liggende rundt omkring her?

Har ikke så mange nøster per unike farge men har uansett mange nøster totalt av:
Sandnes Mandarin & Søstrene Grene (bomullsgarn, pinne 3, DK)
Sandnes Sisu (ullgarn, pinne 2-3, fingering)
Sandnes Smart og Drops Karisma (ullgarn, pinne 3-4, DK)

Tenker helst på ting til julegave ala sokker, votter, luer, nyfødt-klær/ting, hunde-klær/ting, ymse interiør, praktisk, artig...

Leker meg gjerne med tradisjonelle mønstre ala Setesdal, Fana, Marius, Islandsk, Selbu... ispedd moderne gøyaliteter. Jobber for øyeblikket med Mariussokker i Kvikk Lunsj-farger f eks (ble innspirert av noen på Ravelry). Vurderer Mariuspute med elger som har det artig.

Restegarnet av hva jeg nå enn kommer til å lage blir til julekuler hvertfall.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat