Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-13, 15:17   #2084
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

OK. Nå husker jeg ikke helt mønsteret( her ikke heftet her), men hvor mange masker er det snakk om?
Tenker om du kan øke halvparten før første bord og andre halvparten etter første bord og det er mange masker.

Glem bordene. I oppskrifta strikker man med én farge på ermer og bole før man setter dem sammen på en enkelt rundpinne, for så å strikke sju pinner til i samme farge. Det er i løpet av disse jeg tenkte å øke fra medium til large. Det er snakk om 24 ekstra masker fordelt på 360 masker. Så, det jeg lurer på, vil det bli best om jeg øker alle på en gang før jeg begynner på diagrammet, eller om jeg deler antallet opp og øker over flere pinner, eller spiller det liten trille?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat