Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 12:59   #21281
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk for svar begge to! Ser ut som om det avhenger litt av hvor den sitter, i forhold til dette med type bedøvelse og sånn. Skal høre med legen neste gang jeg er der. Virker jo i alle fall relativt uproblematisk! Jeg har fått litt kirurgisk inngrep-noia etter i fjor.

Jeg har fjerna et par småkuler som bare var plagsomt/ubeleilig plassert (en som gnisset mot bh-stropp, feks, mer enn god nok grunn til å få den vekk) - og både bedøvelsen og skjæringa har vært aldeles smertefritt. Den ene fikk jeg et ganske utstående lite tostings-arr etter, men det var bare fordi jeg aldri hadde hatt sting å fjerne før, og tok for gitt at legens "fjern om syv dager" var en slags udiskutabel lov - mens det viser seg at jeg har veldig raskt grokjøtt, så det ble litt massakre bare å få vekk tråden.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett