Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 12:41   #21274
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg har fjernet fettkul på ryggen, sånn ca 7 cm stor, vet ikke helt om det er samme som det du har. første legen bomma så jeg måtte gjøre det igjen et halvt år senere. tror ikke jeg betalte noe, kanskje bare for materiell eller no...
første arret ble helt greit, bare en stripe. lege nr to skulle lage sånn fancy sting som skulle bli nesten usynlig, men det er visst det helt motsatte. men mest sannsynlig så får jeg store stygge arr uansett, er forskjell på folk der. og er jo ikke noen enkel plass å ikke bevege heller.
når er jo dette på ryggen, så jeg kan jo ikke se, og ikke er det et sted jeg viser bar hud uansett så det plager meg ikke.

Takk for svar! Det er en fettkul dersom det må skjæres ut, og ikke "dreneres". Vet mange kaller talgcyster, ateromer og lignende for fettkuler, men det er det altså ikke.
Det er helt greit om arret er synlig, så lenge det ikke er "klumpete". Nå tenderer jeg ikke til keloide arr, forsåvidt. Men det var helt greit å få gjort? Var det bare med lokalbedøvelse, eller?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥