Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-13, 10:49   #21259
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Årets influensavaksine har kommet, og arbeidsgiveren anbefaler at vi tar den og de betaler for den hvis vi velger å ta den. Jeg har tatt influensavaksine før en gang hos min tidligere arbeidsgiver, men siden da har jeg ikke sett poenget i å ta vaksinen. Jeg har aldri hatt influensa (som jeg kan huske) og har ingen utsatt jobb mtp smittefare. Dog kjører jeg kollektivt i Oslo hver dag som sikkert et ekstremsport i seg selv mtp basilusker Men så kom jeg til å tenke på om jeg løper en større risiko enn andre med fedmen og diabetes min, og burde ta vaksinen likevel?

Aner ikke, men hos oss tar ingen influensavaksine. Har en sønn som er hjerteoperert 3 ganger (medfødt livstruende hjertefeil) og selv hans kardiolog bare fnyser og sier at han ikke er i noen risikogruppe og trenger slett ikke noen influensavaksine. Så da står vi over!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)