|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei, kjære flotte venner
Her kommer en aldri så sen oppdatering fra meg.
For tiden er jeg innlosjert på rehabiliteringsinstitusjon 1 times tid fra Bodø, som et ledd i det å være sykemeldt, et fire-ukers opphold hvor jeg skal ha fokus på meg selv - for en gangs skyld. Dette blir spennende. Reiste hit mandag og skal være her til 25. oktober. Har foreløpig ikke planlagt hjemreise i helgene, har håp om å få være her og bruke disse fire ukene på meg selv - fullt og helt.
Maten ble med ett vanskelig når jeg kom hit. -18,2 står det på tickeren, ja... Må snakke med kjøkkensjefen i morgen og høre om jeg får tilrettelagt noe av maten. Har hybel her med eget kjøkken på rommet, men det er jo mye hyggeligere å spise sammen med de andre på gruppa mi...
Vil dere høre noe veldig morsomt? En kompis av meg, som jeg kun har hatt kontakt med via nett/mobil/tlf gjennom 7-8 år, og aldri møtt in real life, er på gruppa mi... Hadde jo egentlig forsont meg med ideen om at vi aldri kom til å møtes eller ha en relasjon i virkeligheten, og nå bor vi vegg-i-vegg nærmest og skal være her sammen i fire uker... Skjebnens ironi?
Hjemme er det fortsatt opp-og-nedturer, men det går framover. Savner han mer enn han savner meg, og det er en vanskelig nøtt å svelge. Vi er forskjellige, og jeg må vel lære meg forsone meg med det først som sist.
I morgen tidlig er det kanopadling i elven her, og det blir spennende. Kanskje jeg får tatt noen stilige bilder av naturen her oppe i nord, høstnord, og legger ut. Er så takknemlig for å få være her, disse fire ukene er bare til meg selv. Egentlig er jeg bra heldig. Hell i uhell, osv.
Siste del av lesten igjen nå, så blir vel Mr Perfekt glad for høstlestene sine. Forhåpentligvis.
Stor klem fra meg til dere alle