Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-13, 01:40   #21235
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det mulig å kjøpe ren polydextrose i Norge? Fant tokilospakker fra statene på nettet, men det får jeg ikke fraktet hit til Norge ... Går det eventuelt under et annet produktnavn?

Vet ikke, men fant polydextrose som kan fraktes til Norge her i alle fall. Hvis du ikke har handlet på netrition før, så er varene billige og frakta dyr.

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Hvorfor skal du ha opphavsmann, Lava. Det er et meget dårlig "photoshoppet" bilde.... Den som lagde det bør være flau!
(Vet det ikke var svar på spørsmålet ditt - )

Synes ikke det ser photoshoppet ut?

Men for å svare Lava, det er ikke lett så lenge de har redigert det (satt på logo for eksempel). All informasjonen om dato, kamera og slikt har blitt fjernet. Men hvis du kjenner fyren så kan du jo bare be ham om å bevise det? Han burde i alle fall ha en versjon uten logoen.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hos foreldrene mine står det et epletre som er eldgammelt, sannsynligvis minst 100 år. Dette har glassepler. Vanligvis er det en "glassflekk" her og der, men i år er mange av eplene helt gjennomsiktige! Noen som vet hvorfor? Aldri sett dem sånn. Eplemosen jeg kokte ble i tillegg rosa, den pleier å bli "normalfarget"

Gjennomsiktige epler? Går det an? Kan du ta bilde av dem?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC