Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-06, 14:22   #26
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Gode ideer til frokost uten egg?

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Lager du rømmegrøten fra bunnen av eller . Poserømmegrøt setter meg ut av ketose så det vil ikke jeg anbefale, da er det faktisk bedre med havregrøt, havregrøt gir meg energi til å yte mer og dermed kan komme i ketose igjen. Men bare hvis jeg trimmer etterpå naturligvis... Men dette er jo meg det, noen som opplever noe lignende?

HP lager den fra bunnen av, og spør meg ikke om hva han har i. Det er forresten bare på 17 mai vi har det.

Havregrøt er godt, men kansje litt mye karber for en som er på Atkins?

Når vi lager havregrøt til poden (frokost og kveldsmat nesten hver dag), så har vi i ca 1/3 liten boks med malte walnøtter, en eggelomme og koker på helmelk. En periode tilsatte jeg proteinpulver, og en annen periode, så brukte vi endel cottage chese i også. SÅ det er jo mye som kan gjøres for å få op protein mengden. Ja,også har vi olivenolje i (brukte Udos før).

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat