Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-13, 17:44   #21196
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det vil vel alltid være noen som går opp igjen, men dersom man følger de rådene man har fått, så burde det ikke skje. Det er jo som regel ikke det å gå ned som er vanskeligst, men å lære seg å holde vekten, og det gjelder for vektopererte også.

At man kjenner en eller flere som har gått opp igjen, så betyr ikke det at flertallet gjør det. Mener Aleris sa at 95% klarte å holde vekten etter en operasjon.

Det betyr ikke at det er lett, jeg må selv passe veldig godt på. I løpet av sommeren la jeg på meg 5-6 kilo, som jeg gikk ned igjen i august. Men dersom jeg ikke hadde passet på, så hadde det lett blitt 5-6 til. Helt sykt hvor fort jeg går opp og ned 3-4 kg, bare etter en fest i helgen med litt høykarbo tapas og noen sukkerdrinker så er jeg +3 kg. Heldivis er disse vannkiloene lette å få bort igjen, men strevde litt mer med de 5-6 fra i sommer.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo