Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-13, 14:20   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tømme muskler for vannvekt før innveiing i konkurranse?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Takk for svar.

Jeg satte han på moderat lavkarbo med ca 100 karber om dagen og i dag hadde han gått ned 3.3 kg og har enda energi til 4-6 timers trening om dagen. Nå skal han hvile i dag og ha lett trening i morgen før konkurranser på lørdag.

Han er bare 16 år og jeg synes han er for ung til å dehydrere kroppen slik man gjør i badstu.

Men noe gjør jeg tydeligvis rett i og med at han i dag var i rett vektklasse, da får vi litt å gå på til lørdag siden han kan regne med at min vekt ikke er helt presis.

Så flott