Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-13, 21:32   #1480
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Fikk du den nye jobben Festina!??? Det har gått meg hus forbi; GRATULERER så mye!! Pendling sier du; er det langt/ukependle??

Jepp, jeg fikk jobben! Og på toppen av det hele fikk jeg permisjon fra den jobben jeg har! Det hadde jeg IKKE regna med for å si det slik.....

Skal ukependle mellom Bergen og Oslo, så det blir nok en utfordring både med tanke på mosjon (mye sitting), kosthold (lange timer på toget) og økonomien (dobbel husleie og pendlerkostnadene). Men som jeg liker å si: det er bedre å angre på noe jeg har gjort! det er uansett bare for to år, så det går nok for en periode. Kommer selvfølgelig til å savne både sambo og hund, men det er utrolig hva man klarer bare man vil

Jeg har ikke vært på vekta på noen dager; trenger ikke det - bukselinningen lyver ikke Må redusere mengden mat i hvert måltid og heller spise litt oftere. Kunne det, ville det, men gjøre det? Skjerpings! I morgen er det mandag; en(da) en fin dag å starte det nye og bedre livet

Mandag er en fin dag å begynne på, ja Jeg var på en utsatt fårikålmiddag i dag, og jeg er ikke flink nok ellers heller. Lett omskrevet sitat: Slankemotivasjon kom til meg - her skal du motstand finne........

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat