Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-13, 13:04   #73
lørenskog
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lavinia, her.

Etter alt dette bailinesnakke her inne fikk jeg ut fingeren og ringte ned til de på skøyen og nå har jeg vært der tre ganger alt på 7 dager. Tok dobbeltime i dag. Synes det er dødsdeilig å ligge der og lese mens jeg trener mage og rygg. Har noen prøvd timeglassfigur 3 programmet? Mistet nesten pusten første gang jeg testet det. Synes det er ganske hardt program men tenker det er effektivt. Det dummer er at jeg sliter med eksem og da stikker det ekstra mye i huden, men hjelper faktisk å ta kaffefilter på "elektrodene". Blir spennende å måle etter fem ganger og se om jeg har tatt av noen centimeter

Blir trist når jeg ser alle her inne som blir lurt av Bailine Når du blir målt pass på å se at ikke Bailine terapeuten setter fingeren i mellom huden din å måle båndet for da har hun allerede skaffet seg 10 cm. Å vær klar over at følger du ikke Bailine boken kommer du ikke til å få det resultatet du ønsker. For det er nemmelig kostholdet som gjør at du går ned i vekt. Det som er posetivt med Bailine er at det fungerer mot muskelsmerter. Men vil du bli sterk og slank så bruk i stede pengene dine på en personlig trener. Masse lykke til.

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat