Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-13, 08:43   #13
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kaloritelling

Jeg er også liten (153 cm), men spiser mye mer enn dette (tror jeg). Vil tippe at jeg ligger på mellom 1500 og 2000 kcal pr. dag, ut fra de måltidene jeg har tatt meg tid til å regne på. Nå veier jeg kanskje 4-ish kg. mer enn qwerty37, kraftig bygget med mye muskulatur, men såpass med mat må jeg ha. Ellers blir jeg fryktelig sulten! Jeg synes 800 høres veldig lite ut - er jo dét jeg spiser til ett av dagens to måltider

Jeg har forøvrig ikke talt kalorier i slankeprosessen min. Ser for meg at det blir veldig stressende å skulle veie all maten sin - men det blir kanskje en vane?

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat