|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Hehehe...
Har du forsøkt proteiner mot skapransakelsene? Spis så mye proteiner (kjøtt/fisk/reker etc) og rå grønnsaker som du kan få i deg - gulrot er f.eks fint siden det er litt søtlig på smak uten å tilføre stort annet enn fiber i rå form.
Min er faring er også at proteiner hjelper mot sult/ulvehunger/skapsnoking. Men husk å drikke mye vann, for forbrenning av proteiner er hardt for nyrene så det er viktig å drikke mye. (Jeg kan ikke den helt vitenskapelige forklaringen, men det går det sikkert an å søke på )
Jeg er bare innom som snarest for å registrere den nye vekten. Det må være noe galt med vekten eller noe, for nå mangler jeg bare 200 gram før jeg er nede i "førferienvekten". Og jeg har ikke spart på noe! Har unt meg både vin og 86% sjokolade, og stort sett spist det jeg har villet. Har spist mer fett og vært mindre sulten. Har riktignok beveget meg litt, men ikke mye mer enn vanlig.... Kanskje kroppen har lyst til å reagere på Ketolyse igjen nå når den har vært sulten en stund? 
Eller kanskje det bare er masse stress som slipper nå når jeg har fått ny jobb, permisjon fra den eksisterende jobben, fått fikset leilighet og driver og sjekker opp i regler for pendling? En ting er sikkert - det blir en kjempespennende høst på mange måter!   
God slankeuke til dere alle!

|