Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-13, 22:23   #21065
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har kjøpt ny vekt som veier forskjellig fra den dere hadde, hvordan beregner dere nedgangen da? I forhold til mål og sånt?
Sambo kjøpte ny vekt og den viser to kg mindre enn den vi hadde. Så nå aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til at jeg plutselig er 2 kg nærmere delmålet det er et jevnt tall, så det blir liksom bare tull om jeg regulerer det tilsvarende....

Det er jo speilet som er viktigst. Og ... du er jo kjempeheldig... min nye vekt ga meg 1.2kg i pluss... Men fra spøk til alvor. Vekta er bare et tall. Kan du ikke se når du kommer ned til den vekta du beregnet som mål (på nyvekta) og så ta en god titt i speilet? Er du fornøyd så er du fornøyd?

For min del så er vektfordelingen på lavkarbo så himla forskjellig fra høykarbo at jeg kan ikke bruke vekta som mål direkte. Mine 70 nå ser MYE bedre ut (fastere og jevnere fordelt) enn mine (dvaske) 70 da.. Så jeg tør ikke spå hvordan jeg vil se ut på 64... selv om det har vært målvekt i lengre tid.