Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-13, 18:56   #5058
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei Pruttilutt - velkommen hjem igjen!
Håper du koste deg masse på ferien!! Hvis du veier det samme nå som før ferien etter at vannvekta er borte så er det jo helt greit, da har du jo ikke ødelagt noe som helst. -Bare å starte opp med hverdagen igjen og komme inn i tralten med både maten og alt annet Troe det er slik en må tenke i forhold til ferier og slike situasjoner som er vanskelige matmessig, en gjør så godt en kan ut fra de mulighetene som er der, og så er det rett inn i gode vaner igjen når en er hjemme!

Jeg har vært bortreist på den salsa-kongressen fra torsdag morgen til mandag kveld. Fantastisk helg med masse danseglade mennesker. Koste meg stort. Hverdagen startet med et brak igjen i går med jobb, kurs osv.... Nå er jeg hjemme fra jobb, trenger å få tatt igjen litt søvn, så planen er å slappe av i sofan i kveld med en bok og legge meg tidlig. Har akkurat en lavkarbo pai stående i ovnen som jeg og sønnen skal kose oss med til middag, han har jo savnet mammas mat i flere dager nå

Hvor er det blitt av dere andre jentene da? -Kommer det snart en liten oppdatering eller? Håper alt går greit i alle fall - tenker spesielt på deg Appelsinpiken, som sliter med brutt samboerskap.

Klem til dere alle fra meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat