Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-13, 16:25   #21
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Jeg er en gutt på 16, og har noen spørsmål

Jess, vekta mi er ustabil om jeg ikke har den på samme plass på flisene. Sikkert lurt å bytte batteriene om det varierer så mye!

Og opp og ned er heeeelt vanlig. Hos meg har det gått i rykk og napp hele veien, først ned 5-6-7 kilo, så opp et par, stillestand i en eveighet, så ned 5-6-7 kilo, opp et par, stillestand, etc. Og med tanke på at du startet 20. august, er det i dag 3 uker, og 8 kilo i minus.. Det er en skikkelig pangstart! Og det er svært sannsynlig at det står litt stille, eller til og med går litt i pluss en stund, men vær tålmodig, og tvihold på viljesyrken, for det VIL gå nedover igjen! Kroppen trenger litt tid til å stille seg om, og den stillestanden etter 3-4 uker skjer omtrent alle som går på diett eller endrer kosthold... Å gi opp kostholdet er vel ikke noe alternativ, du virker jo klar for å gå NED i vekt, ikke bli større, ved å gå tilbake til gamle, usunne vaner.

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat