Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-13, 15:30   #21029
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du bor i et sameie? Undersøk først om det er lovlig... Det er i alle fall strenge regler for oppbevaring av gass-beholdere i mange borettslag.

Men ja - du får både kjøpt og fylt på tanken på bensinstasjonen (hos oss også på Europris). Det vil si at du kjøper tanken den første gangen og betaler da også for selve dunken, men når den er tom leverer du den inn og får en ny som er full, men da betaler du bare for gassen. Trenger du to tanker må du kjøpe en til (men det trenger du ikke).

Nei, jeg bor i leiegård. Ingen regler for type oppvarming her, og jeg vet at andre også har gassovn, og jeg kommer til å sette meg nøye inn i trygg bruk først. Har fortsatt en panelovn på kjøkkenet, så det blir ikke den eneste oppvarminga. Kan jo så klart høre med huseier, men ser ikke for meg at det er et problem.
Takk for tisp! Esso ligger et par hundre meter unna, så det er nok mest praktisk. Men hvordan ligger det an med størrelsene på tank kontra ovn, og hvor lenge varer en tank?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥