Hei. Liten oppdatering fra meg her. Klarte ikke holde meg helt unna vekten likevel, men idag viste den ihvertfall ca en kilo ned. Så da ble jeg litt glad igjen. Merker også ganske stor forskjell på magen. Den begynner å bli stram og fin, ihvertfall er den det om morgenen. Erfaringsmessig mister jeg først fettet rundt magen. Forhåpentligvis vil det snart begynne å minke litt på lårene også, som er mitt største "problemområde". Der samler det seg både fett og vann... Jeg sliter fortsatt veldig med å senke proteinprosenten og heve fettprosenten i energifordelingen. Dette syns jeg er vanskelig, spesielt når jeg ikke takler avokado. Men, så lenge endringene synes på kroppen så er vel det det viktigste. Å holde meg til ca 1600kcal om dagen (teller både kcal og karbohydrater, med mål om maks 50g karb om dagen) går greit. Må bare passe meg på kveldene, for da har jeg mest lyst til å plyndre både kjøkkenskap og kjøleskap. Har derfor begynt å flytte mitt "yoghurt og bringebær"-måltid fra frokost til kvelds, så jeg har noe jeg kan kose meg med når det blir for ille. Om noen fortsatt er inne og leser, er det noen av dere andre her som teller kalorier i tillegg? Og vet dere i så fall omtrent hvor dere ligger? Hadde vært interessant å vite.