Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-13, 23:52   #6
Humla76
Juniormedlem

Humla76 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Nord-Trøndelag
Humla76 er ny på veien

Sv: Jeg er en gutt på 16, og har noen spørsmål :)

Anbefaler deg å kjøpe Magnesium tilskudd. Det får du ikke nok av pga at du ikke spiser brød. Du kan få det igjennom nøtter, men det bør du ikke spise i starten. Dette for å unngå kramper.
Men kjøp det på helsekost, ikke i butikken der tilskuddet består av kun magnesiumoksid som kroppen ikke klarer å ta opp mer en 4%. Kjøper du billigvarianten, må du ta myye for å få det du trenger... og det du ikke får i deg, gjør at du får diarè.. Kan jo bruke det om du plages av forstoppelse da :-P

Motivasjonen min er å se kiloene renne av uten at jeg går sulten og ha masse energi!! Jeg har prøvd alt mulig av slankeopplegg, noe som fikk meg til å gå ned, men jeg var slapp, rastløs og bestandig sulten. Etter kuren gikk meg raskt opp pluss noen kg til.
Med lavkarbo har du et verktøy og livstil som du kan følge når du har kommet dit du vil. For tro meg, det å holde vekten er faktisk vanskeligere enn å gå ned i vekt.

En annen motivasjon er all den flotte maten jeg lærer meg å lage!! Det meste er jo knallgodt!!!!

Ønsker deg lykke til!! Hilsen ei som har mistet 12kg, og har stor tro på å kunne miste 40kg til :-)

Humla76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Normalt LCHF Svar med sitat