Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-04, 20:50   #521
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei folkens !
I'm back !
Har vært i Stockholm siden mandag. Mye jobb, mye shopping-gåing etterpå og KUN LAV-KARBO SPISING !! Var veldig heldig med frokosten på hotellet. Eggerøre og bacon + 1 kokt egg + tomat, agurk og paprika + et bttelite stykke vannmelon hver dag. Lunch i kantinen på hovedkontoret. Wok med oksekjøtt og grønnsaker i grønn chilisaus + salat 2 dager. Cajun kylling saus (egentlig til pasta som jeg ikke forsynte meg av) med masse broccoli en dag og diger salat med en eller annen slags fisk i saus en dag. Drakk så mye vann jeg klarte på kontoret (1.5 liter). Middag første kvelden på hotellet var tapas. Bestilte lammekotelett UTEN potetsalaten, cajun kyllinglår og satay laks på spidd. - Fikk verdens minste lammekotelett 2x3 cm (!!!!) MED potetsalat som jeg ikke spiste. Et knøttlite kyllinglår som smakete ikkeno og 2 terninger med overkokt laks. *yuck* - Drakk en mugge vann og klaget ikke på måltidet til 120 kroner. Men jeg ga søren ikke driks heller ! Dagen etter var vi på TGIF (Thank God It's Friday) - hvor Atkins avtale ikke hadde nådd Scandinavia enda. Bestilte "smothered chicken" uten chips men med ekstra grønnsaker og fikk en gedigen salat ved siden av kyllingen. Kjempegodt var det ! I går spiste vi asiatisk buffet - alt lovlig (vel kanskje untatt den fritterte reka, og den var ikke god engang) - men noe salt. Måltidet (bortsett fra reka) smakte fortreffelig og jeg var god og mett !!

Hadde altså heller ikke denne gangen noe problem med å holde stilen matmessig - uten kommentarer fra reisefølge.

På mandag gikk jeg og la meg rett etter middag - dautrøtt. Tirsdag dro jentene meg med til byen - hvor vi vandra på kryss og tvers i timevis (fra 1600 til 20.30 med fratrekk for spisetid) Onsdag måtte de bare til byen igjen - vi så på et par tre hoteller vi selger og så var det shopping igjen. Vi vandra rundt fra 1500 til 20.30. (Inkl. hotellvisning - med fratrekk for spisetid).

I dag har jeg for det meste stått i kø på flyplasser og gått og gått siden klokka 1400. Med fratrekk for en times flytur og en 40 min flytur. Kom hjem klokka 2000 og har spist litt mens jeg har skrevet innlegget her. ( 1/2 avocado m/skagen salat, Kyllingvinger, broccoli med smør)

Er ganske trøtt, - (som dere sikkert merker på skriveleifene og de mer eller mindre usammenhengende setningene) men må komme ajour med innleggene her og kanskje skrive noen ord for jeg legger meg.

Skal på jobb i morra .....

Godt å være tilbake - har savnet dere !