Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-13, 15:58   #20984
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Går ikke an å si nei. De har allerede bestilt flybilletter og leiebil. Vi ble ikke engang spurt om det passet. De har vært hos oss før og mannen i heimen er flink å hjelpe, mens fruen har visst ferie fra alt så lenge hun er hos oss.
Leter nå etter sydentur i jula....

Joda, det går fint an å si nei. Ring tilbake og si at det dessverre ikke passer. Jeg hadde meldt meg ut hadde noen kommet sånn på meg - og så med to småunger! Det er så tankeløst at jeg ikke finner ord...

At de alt har bestilt flybilletter og leiebil er deres eget problem, så kanskje de lærer til en annen gang at de må spørre først. Man kommer jo bare ikke og bosetter seg hos noen andre i absolutt hele jula! Jeg hadde blånektet og gitt blanke i om de ikke hadde snakket med meg på 10 år i etterkant.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)