Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-13, 21:20   #579
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: PCOS skravletråd

Endelig "fant" jeg denne tråden igjen, leita etter den for en tid tilbake. Har ikke vært på forumet her på en god stund nå.
Hvordan står det til med dere PCO(S) damer?
Her er det frustrerende for tiden, føler jeg er lei av å prøve å bli gravid. Kjennes bare ut som om vi jobber forgjeves med det.
Har prøvd en runde med pergotime, har to doble kurer igjen men har venta litt fordi jeg synes den første kuren var hard, selv om den var enkel.
Skal ta de to sist ettehverandre tror jeg, bli ferdig med det.
Tror uansett at alt kommer til å ende i IVF... Den arrogante gynekologen jeg går til ville ikke sende meg til LAP for å sjekke eggledere osv. Han mente det ikke var noe vits, var bare å gå på IVF for var egglederne tette så ble det IVF uansett... Er ikke det jeg har hørt, mange som har fått åpnet og blitt gravide etter det... Vet jo ikke om jeg har tette, men kan jo være.
Føler han jobber imot oss og ikke med oss..... Bare maser og maser om vekta, har gått ned over 50 kg. han maser om mere, og tror vekta er skyld i manglende resultat bare fordi BMI ikke er 24 liksom... Kjenner meg igjen i slike arrogante j... ja Vaskeklut! :-(

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat