|
Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?
Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.
Jo du sier noe der....men det kan jo også være farlig...for enkelte som absolutt ikke må gå ned kan faktisk gå ned av akkurat denne regelen også,..hehe
Jeg har ganske lenge tenkt at kroppen her vil ikke ned mer i vekt...den vil være slik virker det som...har gått ned 25 kg...hadde gått ned 35 men jeg gikk opp igjen helt uten noe spesiell grunn...kroppen ville rett og slett ikke jobbe med meg mer selv om jeg spiste 1500 kcal daglig..fordi jeg har jo brukt over to år på å slanke meg på helt standard måte..altså lavkalori og trening..og det er greit det men når det ikke funker om jeg spiser aldri så lite eller passe eller hva så blir man frustruert...
Så jeg håper virkelig dette fortsetter å funke for meg for denne kroppen har enda minst 20 kg å ta av så...at den ikke vil mer ned er egentlig helt teit...selv m jeg er helt frisk,ingen medisinsk grunn til at jeg må forte meg ned i vekt men fordi jeg vil være normal-ha en normalvekt..!
Den må ha gått opp av en grunn selv om denne er ukjent for deg nå. Var det på brødmat du levde da du gikk opp?