|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei Nysgjerrig-piken! -Så godt å få en oppdatering fra deg Ja, livet er en sjonglering i den fasen du er i nå. -Husk å nyte den også vennen - de småttisene blir så utrolig fort store. Ser på mine store barn nå og synes det var ufattelig kort tid siden jeg gikk rundt og bar dem på armen....
Herlig å høre optimismen din og hvordan du tar ting på jobben. Og ja, ledere kommer og går hele veien, så greit å fokusere på gleden i de oppgavene man har og det man jobber med, det tenker jeg også, men er jo klart det er mye lettere når man må forholde seg til noen som er ok!
Og ja, den røykingen.... jeg tenker som deg .... sliter veldig med å finne motivasjonen for å slutte, men vet jo at jeg burde, burde, burde....
Appelsinpiken og Pruttis - går det bra med dere? Lenge siden siste oppdatering!
Her er det siste helg med ferie. Det har virkelig vært godt med noen fridager, kjente at jeg trengte det. Skuldrene har senket seg noe nå, ryggen føles litt bedre. Hadde egentlig masse planer for hva jeg skulle gjøre i både hus og hage i ferien, men har egentlig ikke fått gjort noe av det..... Jaja, slik er det, jeg trengte vel den timeouten da. -Hadde jeg hatt energien til å gjøre alle de tingene jeg hadde planlagt, så hadde det nok skjedd også
Starter opp med jobb igjen mandag. Da er det også full rulle med salsaen igjen, nye kurs, treningsgruppene starter opp osv Skal ha en av våre tilreisende instruktører boende her hos meg i begynnelsen, så jeg er litt usikker på hvor mye jeg rekker være innom her kommende uke, men skal komme innom og gi lyd fra meg så sant jeg får det til 
Klem til dere jentene mine
|