Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-06, 04:16   #20
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Gode ideer til frokost uten egg?

Personlig skjønner jeg egentlig ikke hvordan den pannekaken skal kunne henge sammen uten egg, men hvis dere sier den gjør det, så....

Takk for mange gode tips. Når det gjelder rå eller kokt eggehvite, så har visst jeg det omvendt... For jeg tåler bare en halv kokt eller stekt eggehvite uten at jeg får problemer, men i en smoothie kan jeg ta to egg og bare få en minimal, men veldig skarp magesmerte. Det betyr likevel ikke at jeg kan ha smoothie med egg til frokost på en hverdag, for jeg er avhengig av å fungere 400 % på jobb. (Spøker ikke...) Så alt som kan sette meg ut et øyeblikk er UT. Dessuten liker jeg å SPISE maten min... (Smoothie er liksom godt en gang imellom, men jeg vil nå helst spise mat da...)

Skulle så gjerne spist pannekake...

(Og spiser det jo av og til, for all del! Men jeg må liksom beregne to timer i sengen i så fall...)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat