Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 20:43   #1460
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Geocaching derimot - det skjønner jeg godt at folk holder på med! På lørdag tok vi en runde rundt et vann, plukket 15 poster, det var 10 km rundt og vi brukte 5 timer! Var _litt_ slitne da vi kom tilbake til bilen kan man trygt si...

Herlig!!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Du klarer det nok. (Og jeg er så himla glad for at jeg ikke skjønner hva som er så godt med Pepsi.... jeg synes bare det smaker phy.) Lucky you ... Pepsi max er mer avhengighetsskapende enn god vin! Jeg har begynte å trappe ned (ja; slutter jeg for brått får jeg DET suget etter NOE). Så om noen få dager er jeg av brusen, og på vannet igjen.
Om du liker å gå - så anbefaler jeg STERKT geocaching. Jeg har vel skrevet litt om det i en egen tråd før. Det har du gjort og jeg har begynt bearbeiding av min bedre halvdel; dette er noe vi kan gjøre sammen. Tenker jeg. Men underlig nok tenker han ikke helt det samme. Så jeg jobber ufordtrødent videre med saken.

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg kjøpte en ny bukse litt trang med vilje - jeg "husker" bedre at jeg må slanke meg når jeg har det litt ubehagelig. Har jeg det for godt bare fortsetter jeg på samme galeien.... Kanskje den trange turbuksen kan motivere litt ekstra?

Det gjør den nok, sammen med alle de andre trange klærne. Sommeren har vært skummel siden jeg stort sett har vært hjemme og gått i "romslige hjemmelklær". Les: joggedresser. Farlig farlig!

Festina: den beskrivelsen din av intervjudagen: herlig å lese, men du har samtidig min med følelse. Følger nemlig tankegangen din fra første minutt, og har ikke noe problem med å forstå hvorfor det ble slik. Kune glatt ha gjort det samme selv. Og forsåvidt har jeg gjort det også; for i livet mitt da jeg drev på med sånn. Samtidig har jeg vært litt på samme måte i sommer; om enn ikke med den type mat du beskriver, men med "lovlig" mat. Det hjelper ikke at det blir for mye heller for min del. Synes du var veldig flink som ikke tok med den cheesedoodlesen hjem! Bruk den erfaringen (tankene du gjorde deg da) til å gjenkjenne tilsvarende situasjoner senere, slik at du neste gang kan stoppe litt før du kommer til samme stadie. Hvis du hver eneste gang kommer litt "mindre ut å kjøre" er jeg sikker på at du merker forskjell. Både i form av mestring og i form av gram. Og du: lykke til med intervjuet!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat