Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-13, 21:47   #2629
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og hopp.
Etter 2 mnd på ED (2 uker fase 1 og 6 uker fase 2) var fasiten -6kg fett + 1kg vann/musker = 7kg (tickeren min har start 17.mai, altså 1 mnd før ED-start )
Storfornøyd
Skal over i fase 3a fra i morgen, men kommer til å ha fase2-dager innimellom.
Har nok litt friere tøyler enn normalt, legen vet at jeg har kontroll og dette er tross alt min 3. runde.

Tips mot sult: spis mer grønnsaker!
Spis en liten salat av tillatte grønnsaker eller prøv f.eks. stekt aubergine;
Enkel variant; skjær tynne skiver (mindre enn 0,5cm) og legges i lettsaltet vann i ca 30 minutter. Skyll og tørk av før de stekes i pannen med cocosa (ikke extra virgin) eller i stekovn (gjerne med grillelement) til de er gylden.
Strø på litt salt eller annet krydder etter ønske,

Litt mer avansert:
1 aubergine
Fersk rosmarin
1 kinesisk hvitløk i skiver
Salt og olivenolje

Slik gjør du

Skjær auberginen i centimeter tykker skiver og legg på et brett.
Dryss over rosmarin, hvitløk, salt og olivenolje.
Bland alt godt sammen.
Stek i ovnen på 160 grader i ca 30 minutter.

Det beste resultatet får man ved å grille auberginskivene før man har dem i ovnen.

Annet godt og enkelt alternativ er grønnsakssuppe; kok grønnsaker fra liste 1 i buljong - voila!

Sist redigert av grotingeling : 21-08-13 kl 07:19.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat