Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-13, 21:00   #29
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Geocaching med Lille Gubben! Hostonvatnet rundt, et vakkert lite vann i Orkdal kommune. Startet kl. 11:25, labbet rundt hele vannet, ca. 9,5-10 km, men med 15 (!) stopp og leterunder etter cacher hvorav 3 ikke var der lenger, tok det litt tid. Vi klokket oss inn i bilen igjen kl. 16:30...

Litt godt å mekke en pizza (høykarbo ja), ta en dusj mens den sto i ovnen, spise og så stupe ned i godstolen og logge cachene og blogge litt. Lille Gubben har alt sovet en dupp og jeg er stuptrøtt, det blir neppe noen seinkveld på meg i kveld kjenner jeg... Men en herlig måte å tilbringe en solfylt sensommerlørdag på! Anbefales for alle!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat