|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heisan begge to.
Jeg nyter å ha litt fri og bare slappe av og gjøre akkurat hva jeg har lyst til noen dager. I dag driver jeg med matlaging, vi skal ha salsafest i morgen, så jeg lager litt ekstra mat (folk skal ha med litt tapas hver, men alltid godt å passe på å ha "litt ekstra") + baker 2 vanlige kaker og en lavkarbokake. Koser meg i grunnen med å lage mat, så det er helt greit 
Synd å høre at du har hatt en tøff uke Pruttis, men høres ut som du legger planer for ferien og ser positivt på ting. Håper det blir kjærestekveld på deg i kveld!!
Appelsinpiken. Dersom du kutter brød og ris kan du fint spise indisk. Når jeg går ut, tenker jeg i alle fall slik at jeg kan spise de fleste steder om jeg endrer/kutter det kh rike tilbehøret. -Noen steder putter de kanskje mel i sausen, men jeg tenker at det blir så lite av det at det gjør ikke noe utsag av det uansett, sjelden er det også.... Det som imidlertid ofte er problemet på de fleste restauranter, er at når en kutter ris/pasta/brød/poteter så blir det så lite mat at en aldri blir mett. Jeg opplever i alle fall at om jeg ber om ekstra grønnsaker så kommer det somoftest bare to salatblad ekstra..... Så jeg har funnet ut at jeg spiser noe før jeg går ut, så er egentlig restaurantmaten kun for kosen og det sosiale, ikke for å bli mett.. Like greit å tenke og handle sånn, for da slipper jeg i alle fall å bli irritert hver gang når jeg sitter der småsulten etter å ha spist.....
Tilbake til matlaging. Baker både sjokoladekake og gulrotkake som jeg ikke har tenkt å smake selv, føler meg sterk og flink
Klem til dere !!!
|