Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-13, 14:15   #5041
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Basse og mamsen har hatt en tung og slitsom uke, men nå skinner solen og vekta viser nedgang, sommerkjolene henger i vinden og bikiniene er gravd fram. Nå nærmer det seg med stormskritt og endelig titter sommerfuglene fram fra mørket. Gleder meg til å kan stå opp til sol hver dag, ta på meg en kjole med bikini under, ta sandaler på og rusle ned til solseng ved bassengkanten eller rusle ned til stranden. Bøker og musikk er i boks. Kommer til å nyte hver eneste dag. Penger spart opp og jeg skal spise tyrkisk kebab i leirgryte HVER DAG! Det er det beste jeg vet - det topper faktisk pinnekjøtt. Et glass vin i ny og ne, god mat og godt selskap. Skal forsøke som best jeg kan å være i ketose, men det er ikke verdens undergang om jeg faller ut. Det gjelder å tenke kreativt. - Men skulle saltbehovet melde seg så er nok en chips eller potetgull en rask løsning, og er det noe jeg er god på, så er det jo nettopp dét. Betyr jo ikke at jeg ikke får av vannvekta når jeg kommer hjem. Orker ikke ha dårlig samvittighet - det er jo tross alt en livsstilsendring, og man kan ikke belage seg på å være i ketose hver dag for resten av sitt liv. En salt chips trenger ikke bety at jeg er tilbake på karbokjøret, det er en løsning som vil funke for meg. Høres ut som om jeg prøver å rettferdiggjøret en ev. utskeielse

Mye humper i veien for tiden, alltid er det noe som skal gå galt. Blir litt innimellom, men så ordner det seg alltid, jo!
I dag skinner solen og både vindu og gulv fortjener en kjærlig hånd. Huskyen røyter noe så infernalsk, er hår o v e r a l t ! I kveld håper jeg på kjærestekveld med biff, vin og litt sånn derre. Trenger det nå!

Håper dere alle har det fint. Sporadisk aktivitet her, men sånn får det være.

Stor smask!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat