Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-13, 09:45   #10
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har holdt på med dette en stund ...

Stemmer nok det, Lillemy71. Jeg gikk ned 28kg på 15-16 måneder uten problemer med løshus. Og jeg er noen år eldre enn deg. Mens andre får løshud allerede ved noen få kg vekttap. Man må nesten bare ta det som det kommer, løshud er tross alt bedre enn overfylt hud;-). Mener jeg leste i en av Skaldemans bøker at 0,5 til 1 kg i uka er det maksimale man bør gå ned for å begrense løshudproblematikken. Men noen ganger slipper man ikke unna uansett...

Det er verdt å merke seg at huden fortsetter å trekke seg sammen også etter at vekten har stabilisert seg, jeg har vært stabil i 8-9 måneder nå og huden har blitt fastere selv om jeg ikke hadde direkte løshud etter vekttapet. Så ikke vær for kjapp med kniven, mye kan rette seg helt av seg selv!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat