Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 18:45   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan gjør dere det med barna?

Ungene vet at jeg får vondt i magen av brød og ikke kan spise sukker. Ungene vet at noen ikke kan spise alt, så da har de plassert meg i samme kategori som de som ikke tåler melk mm.

Den eneste gangen vi lager to middager er når de andre får fredagspizza. Ellers spiser vi det samme, bare at de evt har pasta eller potet til. De spiser lavkarbo vafler og pannekaker, ser ingen grunn til å lage to rører.

Ungene er heller ikke så dumme at de ikke skjønner at mamma har gått ned mange kilo og de vet og tror det er fordi jeg nå spiser riktig. Jeg kommer alltid til å spise slik, jeg kan ikke spise gluten og alternativene sender insulinet til himmels. De spør ikke mere, jeg spiser slik og de spiser sånn.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat