Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 14:04   #3
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har holdt på med dette en stund..

Det varierer fra person til person og har med hvor mye man går ned, hvor raskt, alder, gener osv osv. Trening kan hjelpe, men ikke nødvendigvis

Jeg gar et et forholdsvis normalt vekttap (ca 1/2 kg i uka) med lange perioder med stillstand. Har trent hele veien. Har fått noe hengemage og det går nok ikke bort, men det var der jeg var desidert størst også. Har noe heng på armene men merker at det blir mye bedre så lenge jeg bare driver med skikkelig tung styrketrening. Har vært litt slapp med det i det siste, så nå sægger det litt både histen og pisten.

Synes ikke at tanken på at du kan få løs hud bør stoppe deg fra og gå ned i vekt, dersom du har en del du skal ned. Heller normalvektig med god helse og løs hud, enn overvektig og dårlig helse er nå min mening.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat