Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 13:40   #42
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt småfrustrert...

Ja, tror du har fått mye gode svar her. Min følelse er at du kunne følt deg bedre hvis du hadde jobbet litt mer med disse følelsene som gjør at du er stresset hele veien og at du føler deg så presset til å være enten eller. Ofte kan ting løsne fysisk når du får rensket litt opp inni deg. Ser at du nevner at du har vært hos både psykolog og psykiater. Gikk du lenge? En terapiprosses er en langvarig ting. Man har brukt mange år på å få kroppen/psyken/forbrenningen/følelsene dit de er nå og man kan ikke forvente å få resultater med en gang.

Det med psykolog er også litt vanskelig. Det finnes så mange forskjellige terapimetoder der ute og så er det det om man klikker sammen med terapeuten. Siden du er så flink til å sette ord på ting kan det kanskje være konstruktivt å prøve en terapimetode som ikke er så verbal. Jeg har i alle fall vært utrolig flink til å sette ord på ting og med det snakke meg selv rundt . Ting løsna hos meg da jeg begynte med psykodrama.