|
Sv: Litt småfrustrert...
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Eh, klær og målebånd viser i allefall det samme på meg. Målebånd og løsere klær er gjerne samme sak hos meg. Jeg får i allefall ikke løsere klær uten av målebåndet også viser nedgang et eller annet sted på kroppen.
Opplever du at målene forblir helt det samme på hofter, midje og bryst og enda merkbart løsere klær?
Ja, jeg leste hva du skrev, men ville poengtere at målebånd også kan vise det samme.
Men jeg er kanskje annerledes enn deg, jeg har aldri opplevd løsere klær uten minskede cm et eller annet sted, men viktig å ha faste steder å måle, den ene måneden kan det være midjen man går inn i, måneden etter kan det være hoftene osv, ikke alltid helt jevnt. I starten målte jeg bare midjen og opplevde løsere klær og ikke forskjell på midjemålet, men så begynte jeg å måle midje, hofter og bryst(bruker samme bh under målene da) og legger i tillegg. Og da oppdaget jeg at jeg kunne gå ned ujevnt.
Måler de flestesteder ,ikke nedgang noen plass,men som jeg sa ,klær blir større..så ja som jeg sa..jeg fatter det ikke selv.
|