Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 11:17   #27
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Litt småfrustrert...

På ketolyse skal jo meste parten av karbene komme fra grønnsaker. Her ser det ut som om du får i deg 150-200g fløte/rømme. Samme hva andre sier så er jo dette en stor del av karbokvota du skal bruke på grønnsaker. 2dl fløte/rømme er temmelig mange ekstra kalorier også.En skal vanligvis ikke telle kalorier, men jeg tror du med fordel kunne spise litt mindre fløte/rømme. Hva med for eksempel 25ml fløte i maks to kaffekopper pr dag?Da har du allerede halvert fløteinntaket via kaffe. Kutt ut desserten med rømme på, da har du kutta litt til av unødvendig inntak( dessert er kanskje ikke alltid nødvendig? Kanskje heller noen ostestaver eller et kokt egg isteden?).

Ellers så kan det ta tid, men før du får sukk for deg, så ramler du plutselig ned noen kilo. Jeg har opplevd å stå stille i 2 måneder med riktig kost før det plutselig slapp mange kilo på en gang og i god tid etterpå. Og jeg har gått ned 35kg nå. Det går i rykk og napp. Tålmodighet er nøkkelen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat