Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-13, 17:22   #5039
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hvis du savner grøt, kan du jo forsøke deg på rømmegrøt eller fløtegrøt en dag, Appelsinpiken, godt og fett, og da får du gjerne dekket behovet, så frister det ikke så mye når det lukter grøt på jobb
Supert at ingen maste på deg på jobben, da - tenker du etter hvert heller får misunnelige blikk når de ser al det gode du kommer med som de ikke spiser

Ja, jeg synes også det er ganske deilig med hjemmeferie. Har noen halvveis planer om rydding og fiksing hjemme, men har lovt meg selv først og fremst å fokusere på å slappe av og samle krefter, for jeg vet det blir en travel høst på alle fronter.

Hehehe - heldigvis er det ikke så ofte man møter på dansepartnere med dårlig hygiene da. -Jeg danser mye og har i grunnen ikke ofte opplevd det som et problem, det er vel heller flere som er så bevisste på det at de bruker vel mye parfyme og deodorant for å sikre seg.... Dansen er i grunnen min mentalhygiene - uansett hvordan jeg ellers har det - om det har vært en dårlig dag på jobb, jeg er sint, sur, deprimert eller hva det måtte være, når musikken kommer på og jeg begynner å danse, så forsvinner alt annet. -Da er jeg bare i det der og da, nyter musikken og det å bevege seg til den, og det er helt umulig å ikke smile

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat