|
Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Hvor fikk du beskjed om det? Har du lest boka?
Når man starter på kuren skal man som kvinne spise max 15g om dagen, som mann max 20g, ref s. 91 i Torkils bok. Senere kan man øke med 5-10g om man fremdeles er i ketose, står det, et annet sted står det også at om man etter hvert ser at man har problemer med å holde seg i ketose på 15g skal man redusere ril 10g.
Så om hun har lest boka og følger den til punkt og prikke, så er det jo helt korrekt av henne å tenke at hun skal holde seg under 15g i begynnelsen.
Anbefaler deg å holde på som du gjør, på meg virker det som du gjør de rette tingene. Gi kroppen din tid både til å omstille seg til ikke å være på et lavkalori kosthold og også til å få fettforbrenningen skikkelig i gang. Det kommer! Alle er utålmodige i begynnelsen, vi vil såååå gjerne ned i vekt, og når man starter på noe nytt er man redd for "at dette virker sikkert ikke dette heller". -Jeg tenkte selv det i begynnelsen, hadde jo prøvd alt annet før..... -Men gi kroppen din tid, når du har 30kg overvekt, er jeg overbevist om at du også vil få oppleve fantastiske fordeler både på vekt og helse på dette kostholdet! -Masse lykke til
|