|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei på dere 
Wow - fantastisk bra kjæreste Pruttis, under 100 og fortsatt nedgang - gratulerer!!! - du gjør en kjempejobb vennen! Deilig å se. Ja, jeg tror så absolutt du greier 15 før ferien din, med den hastigheten der! -Du må sikkert belage deg på at det går saktere på slutten du også, det opplever jo alle, men foreløpig er det jo bare en helt fantastisk fart på nedgangen din!
Litt bumper i veien vil man oppleve i alle forhold kjære deg - sender deg en trøsteklem og krysser fingrene for at dere raskt får snakket ut og finner ut av det 
Appelsinpiken - så flott å høre at du er i gang for fullt! Ikke bry deg med de kollegaene dine - du vet jo selv fra egen erfaring hvordan dette fungerer! Si at magen din ikke tåler kornprodukter ja! -Det er sikkert helt sant også. Veldig mange som mener at irritabel tarm er et tegn på at magen tåler kornprodukter dårlig, og de aller fleste opplever store forbedringer når de går over på et lavkarbo kosthold. Personlig har jeg alltid hatt problemer med magen, men på lavkarbo fungerer den helt fint, og jeg merker det med en gang hvis jeg for eksempel har en pizza-utskjeielse en sjelden gang. Er 100% sikker på at det er korn som påvirker magen min, trenger ingen lege for å fortelle meg det, det forteller kroppen selv
Ja, overgangsplagene kan være ille i begynnelsen. Sulte gir seg jo heldigvis i løpet av 3-4 dager, men hodepine, tretthet, kvalme osv kan vare lengre, så du får bite tennene sammen og se på det som "de-tox" -Masse lykke til!
Jeg har begynt på ferien nå. Ferdig med det prosjektet jeg jobbet med forrige uke, så nå skal jeg ha to uker fri og starte med et nytt prosjekt etter ferien. Blir ikke noe store reiseplaner. Jeg var jo på Cuba i påsken på dansereise og skal til England på en danse-kongress i september, så det må holde for reiser for i år. _Men gleder meg til noen avslappende dager hjemme for å samle krefter før høsten. Snart starter salsaen for fullt, og i tillegg til nytt prosjekt på jobb regner jeg med det blir en travel høst, så skal bare slappe av disse dagene når jeg har fri, har jeg tenkt
|