Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-13, 08:59   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kombinere ketolyse-diett med familiemedlem med PKU/Følling?

Nøyaktig hva spiser mannen din? Spiser han potet, pasta osv?

Her i huset lager jeg mat som for eksempel karbonader, dampet brokkoli og poteter. Alle velger det de vil, jeg for eksempel tar karbonader, brokkoli og en solid klump smør, noen andre spiser potet og brokkoli og smør, noen tar potet og karbonade og smør, noen tar av alt. Jeg prøver lage til maten slik at alle kan velge ut fra sin forutsetning. Det funker utmerket.
I starten laget jeg to middager pga to barn med div spisevansker, men det gjør jeg sjelden nå, jeg takler det ikke. Så da blir det noen dager at et barn ikke spiser av karbonadene fordi han klarer ikke konsistensen på karbonadene jeg lager, eller annen klarer ikke å tygge koteletten, så da får de velge det de kan og klarer å spise.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat