|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei på dere snuppene 
Ja, Appelsin, du har rett, har vært stille her inne. Men slik må vi vel regne med at det er, litt opp og ned. synes i alle fall det er fantastisk at vi holder kontakten og liv i tråden vår med å stikke innom med jevne mellomrom og oppdatere hverandre. Som pruttis sier, kan det være mange årsaker til 1,5 kg, men gir det deg et spart til å komme i gang, så grip det, sier jeg også - mindre kh kan uansett ikke skade
Kjære pruttis, det høres ut som du har det romantisk og deilig for tiden - og så seiler du ned i vkt samtideig - livet er godt på alle måter skjønner jeg. Du må komme med en feiremelding så snart du er kommet under hundre, deilig å få ta del i for oss også!
Nysgjerrigen vår er travel skjønner jeg, ingen spøk å være småbarnsmamma og drive med oppussing samtidig, det kjenner jeg til.... Du oppdaterer oss når du har tid, kos deg ellers med hverdagen
Her er det fremdeles jobbing. Skulle egentlig begynne på ferie i dag, men har måttet utsette det noen dager, for jeg har et prosjekt på jobb jeg må bli ferdig med. Regnet i grunnen med det altså, så ikke noe stress med det. Har ikke lagt planer for ferien, så det er helt greit, skal bare ha ett par uker fri. Var på Cuba i påsken, og skal til Southampton i September, så det blir "reise-bort"-ferien i år. Skal ellers bare ha ett par uker hjemme til å slappe litt av etter at jeg er ferdig med dette prosjektet, før jeg starter opp neste.
Klemme til dere alle
|