Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 07:26   #5030
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Haalloooooo? ..allooooo?
Er det ekko her? ..ekko her?

Gikk på vekta nettopp og oppdaget at jeg har gått opp 1,5 kilo på en uke. Knallbra! :/
Så da tenkte jeg likegreit å starte med litt lavkarbo allerede nå, selv om ferien ikke er over. La forøvrig merke til at en av regnjakkene mine har blitt litt trang over hoftene også.. På 1,5 kilo! Gjett hvor alt kroppsfettet setter seg!

Hvordan går det med dere?

Hei! Ja, her har det vært rolig noen dager. Vært innom hver dag likevel, men ikke hatt noe å komme med. 1,5 kg opp på en uke kan være masse bæsj, så ta nå ikke heeelt av Men, hvis det kan motivere til lavkarbo litt tidligere, så peis på. Alle tidspunkt passer.

Her går det sin vante gang, vekta går ned, vi går mer tur, vi har det fint og opplever hverdager som andre par gjør. Det er fint og jeg trives. I dag har jeg jobbvakt 1 av 2 denne uka. Blædiblæ, får se hvor lenge jeg skal sitte å kjede meg i 8 timer. Ja, jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, men realiteten er jo dessverre trist. :P Legetime i morgen, fikk brev fra NAV lørdag om samarbeidsmøte 9. september. Så, nå skjer det ting.

Trøtt som en dupp. Skal slurke i meg kaffen nå og komme meg på sykkelen. Smask!

og btw, 400 gram igjen til "dundre under hundre"

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat