Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-04, 13:46   #517
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå har jeg vært på Aetat,og der var det INGENTING ledig!Det er så frustrerende,og alt er så håpløst.I denne lille byen(2000 innbyggere) er det godt over 150 helt ledig,så mange står nok foran meg i køen om en jobb,og ikke minst mer kvalifiserte.Så nå har jeg meldt meg på skole,kveldsundervisning som barne og ungdomsarbeider,så nå tar jeg steget å flytter vekk for et år eller to.Så kommer jeg hjem med fagbrevet forhåpentligvis.Er jo et nederlag siden jeg ville på høgskole,men går det ikke så går det ikke.Taper nå hvertfall ikke noe på å gå litt mer skole selv om det er på videregående stadiet-ennå!Skummelt og flytte avsted til et nytt sted hvor en ikke kjenner en sjel og ikke har mulighet for noe avlastning..Men Carpe Diem-nå reiser jeg snart,skolen starter om to uker!

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert