Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 21:43   #9
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Vurderer å prøve denne kuren

Fint at du leser deg opp. Jeg har såvidt sett i bloggen din hva du spiser og hengt meg opp i ordet "mager" flere ganger. Jeg ville IKKE tenkt mager mat, men heller vært streng på karbohydratene og spist så mye fett at det ga tilstrekkelig metthetsfølelse. Mange knekkebrød kan også dra opp totalt antall karber slik at det kan hindre vekttap - med mindre du går for knekkebrød med veldig lite karbohydrater. Det er oppskrifter på det her og flere steder.

Anbefaler veldig å logge hva du spiser slik at du får oversikt over hvilken energifordeling du ligger på. Da er det mye lettere å gjøre justeringer.

Rekker ikke skrive mer nå... Masse lykke til!!!