Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 12:49   #7
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Vurderer å prøve denne kuren.

Hei LillemyDesign
Tror ikke det er riktig av noen av oss her inne å fortelle deg hvor mye du bør veie - så lenge du er frisk og sunn og ikke lider av noen form for spiseforstyrrelser, er vel det er noe du må finne ut av selv

-Det du imidlertid må være klar over, er at på lavkarbo stopper ofte kroppen å gå ned i vekt der den selv trives, og det er ikke nødvendigvis alltid der hodet ditt ønsker å være

Siden Ketolysekuren er anbefalt for de med mye overvekt, er du nok i et granseland, siden du kanskje bare er litt overvektig, så mulig et mer moderat lavkarbo opplegg også kan passe godt for deg. -Det at du har hatt svangerskaps diabetes, kan vel imidlertid tyde på at kroppen din er ganske sensitiv for kh, så kanskje må du derfor på et såpass strengt opplegg for å gå ned i vekt?? Det er jo mulig å forsøke - alle kropper responderer forskjellig, så vanskelig å gi noe fasitsvar.

Selv gikk jeg ned 20 kg med en ketogen diett og har lagt meg på rundt 30-50 i ettertid som livsstil. For meg fungerte det godt! Jeg vil anbefale deg å lese mest mulig, tilegne deg kunnskap, og gjerne prøve deg litt fram for å finne ut hva du og kroppen din trives best med.

Lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat