Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 08:47   #20765
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan forklare meg hvorfor facebook for mobil, altså android, oppfører seg helt tullete? Jeg bruker ikke facebook på mobilen særlig ofte, men logger meg heller ikke ut, men slår heller av wifi-en når jeg ikke bruker nettet på den. De gangene jeg er inne på facebook, så er innleggene øverst gjerne opp til et døgn gamle (jeg krysser alltid vekk toppnyheter, og velger nyeste først), nye innlegg kommer nesten aldri opp selv om den liksom oppdaterer, og varsler (notifications) kommer sjelden eller aldri, og i hvert fall ikke med en gang som på pc-en. Har vært inne på innstillinger, men finner ingenting som ser ut til å hjelpe ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥