Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 00:24   #2623
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Pearl
Har det helt fint for tiden, vekten tasser nedover igjen - endelig
De har fått noen nye produkter som i alle fall jeg synes er ok:
Paprikasnaks (minner om paprika-potetskruer )
Rundstykker (ferdig-rundstykker, bare å varme i ovnen - spises til f.eks hjemmelagd grønnsakssuppe/tomatsuppe eller kokt egg/skinke)
Grønnsaks pai med tomat og basilikum
Pasta bolognese - fra fase 2 (ferdigrett med pastaskruene, kan sikkert lage like god selv )

Har kjøpt 1 pk rundstykker for hver bestilling, vil ikke bli for fristet av "brødmat"
Ellers har det blitt de kjente produktene jeg likte fra før: sjokoladefrokostblanding, kakao, grønnsakssuppe og sjokoladekjeks med tillegg av paprikasnaks'n

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat