Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 10:14   #20748
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, glem det. Tror det er noe jeg har fått for meg. Hvis det er fra bildet du la ut på insta så er det Technogym som er produsent. Jeg har alltid gått ut i fra at stanga der veier 20 kg. Ser det står forskjellig på nettet.. Bl.a at de typene som kan hektes av veier 20, de som ikke kan hektes av 17.5.

Har de bare smith maskin? Ikke vanlig benkpress benk? Jeg tar 10 kg mer i benkpress i smith maskin, enn fri benkpress. Man trenger ikke stabilisere like mye i maskinen..

De har dessverre bare smith maskin, noe som irriterer meg en del for jeg klarer ikke å få den rette teknikken på knebøy, og så får jeg ikke trent markløft (men kanskje jeg kan bruke hantler til det ...). Men man tager hva man haver.

Og ja, det er den jeg la ut på insta

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening